2013. március 17., vasárnap

Végre fotó megint! Avagy Nógrádon jártam ma...(2010.01.16)

Sziasztok!

Tudom,hogy már rég irtam,de nézzétek el nekem,hiszen rengeteg dolgom akadt mostanában!
Kár pótlásul voltam ma fotózni(végre!!),és leirok a ma napról,illetve pontosabban a mai helyről egy kis izelitőt,mert nagyon jót fotóztam ma!

Szóval,ma mivel csak délután tudtunk elindulni nem messze mentünk,mert igy belefért egy kis fotózás! 
Ma-mint ahogy a címben is olvastad-egy Nógrád megyei kis faluban Nógrádban jártunk(nem elirás Nógrád megyei Nógrád,tök vicces nem?!)
A falu (vagy ha jobban tetszik község) legnagyobb,és egyben legismertebb nevezetessége a Vár.
Nos,ez nagyon szép állapotban megmaradt a többi hasonló jellegű várhoz képest(például Drégelypalánk,ahol szintén jártam már,persze semmit sem levonva eme hely értékeiből sem.)
A vár nagy lehetett valamikor,hiszen most is nagy területen fekszik el,és nem nehéz megközelíteni,a terep sem túl nehéz,és még a levegő is nagyon jó arrafelé!
(várról bővebben lsd a galériát!)
A többi nevezetesség is megér egy kirándulást,például itt láthatsz eredeti víztartályos lóvontatású tűzoltó kocsit,illetve tömlős kocsit is,valamint egy tűzoltóknak emelt szobrot is.
Ha ezek nem lennének elegek megnézheted a templomokat(református,katolikus,evangélikus is akad itt),a hét vezérről megemlékező szobor csoportot,valamint a szabadságharc emlékművét is.
Ha megéheznél,akkor betérhetsz a vendéglőbe is,(nevét nem árulom el,ez nem fizetett reklám!,de tudod:a google a barátod!)

Lesummázva ezt a helyet:Egy nagyon kellemes kirándulós,vendégszerető, gyönyörű hely,tele látnivalóval,a fővárostól nem messze.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése