2013. március 17., vasárnap

Magyar épületfotósok egyik paradicsoma...(2010.08.10)

...Nem máshol mint Budapesten található,az első kerületben.
Ebből kitaláltad,hogy melyik helyre gondoltam? 
-Nem? akkor olvasd végig,és megtudod.

Szóval,tegnap úgy döntöttem,hogy most végre fotózom egy kicsit a fővárosban,hiszen a 4 év alatt(ennyi ideje kezdtem el épületfotózással foglalkozni),nem nagyon tettem még meg.
A helyszínre viszonylag hamar oda lehet érni,mivel elég jónak mondható a közlekedés errefelé.
Amikor tegnap ez a gondolatom támadt,azt hittem,hogy 
"na fotózom max.2órát,és helló!"
De nem igy történt,hiszen már a fotózás elején látni lehetett,hogy elég jó hely ebből a szempontból(IS).

Rögtön a legelső látnivaló a Bécsi-kapu,amihez foghatót Vácon láttam eddig(diadal-ív,najó az nem kapu,de hasonlit...)
Utána tovább menve látható az Evangélikus templom,amely szintén gyönyörű,ha még tovább megy az ember,akkor a következő állomás a
Szentháromság-tér(Na?kapizsgálod már?nem?akkor olvass tovább)

Na jó,pörgessük meg a sétát,és nézzük meg a következő látnivalót: a Halászbástyát.
Innen nagyon szép a kilátás,többek között le lehet fotózni a Parlamentet is.
Mivel így is hosszúra nyúlt a bejegyzés,elárulom mi az ami,még-szinte-"kötelező" látnivaló:
-Mátyás-templom
-Sikló
-Palotakert.

Rájöttél,hol jártam? Na jó megmondom:
Budapest-1.kerület Budai várnegyed.


http://picasaweb.google.com/erkiadams/BudapestBudaiVarnegyed

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése