2013. március 17., vasárnap

Celeb fotós lettem...(2012.04.15)

Mint ahogy az kiderült a frissitésekből ma Dunabogdányban voltunk fotózni,ahol életemben először sztárt fotóhattam,méghozá az ő kérésére...
Történt ugyanis,hogy nagyban fotóztunk a Katolikus templomnál,ahol egy csoport nézegette a látnivalókat,illetve ebből adódóan felvételeket készítettek,és az akkor szinte kötelező turista elem következett: miszerint szerettek volna egy közös csoport fotót is,így hát megkértek hogy tegyem már meg hogy lekattintom őket.
Nehezen-mert nem szeretek ilyesmit csinálni,főleg ha a magam képét készítem éppen-de ráálltam a dologra-gondoltam rendes gyerek leszek.
Szóval a kérés két képre szólt,amelyeket egy digitálissal,és egy analóggal[amolyan panoráma készítő géppel] készítettem el.
És hogy ezért miért lettem celebfotós? mert a csoport egyik tagja Csepregi Éva énekesnő volt...
Persze erre is utólag jöttem rá,mikor eszembe jutott miért olyan ismerős az a nő,így hát -nem mintha kértem volna-, se közös fotó,se autogramm nincs a tulajdonomban,de legalább eldicsekhetem azzal,hogy celebfotós lettem-igaz 3 percre-,de akkoris!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése