2013. március 17., vasárnap

Sopron-fotókörút (2012.05.25-2012.05.28)

Mint az kiderült a képgalériából fotókörútra indultunk Sopron és környékére.Az itt készült naplót olvashajátok most itt:
elsőnap 2012.05.25
Na ma volt az utazás,ami jó volt,mert utazni jó!
Nem is annyira vész a táv,már mondjuk a kétévvel ezelötti olasztúrához képest negyed annyi!
A szállodába érvén tapasztaltuk hogy kissé,hát hogy is fogalmazzak finoman? nem a legjobb szállás helyet sikerült lefoglalni.
a wellness kissé túlzás a kínálatba,mert kimerül egy jakuzziba meg egy szaunába,amiért külön kell szólni hogy fütsék fel.
a medence,egy kinti fajta,de az sem mükődik csak Júniustól...(igaz,jobban is utána nézhettem volna...de mondani is szokás,elvileg.)
no sebaj,a kilátás majd kárpótol...ja mégsem! hát egy teniszpályát lehet látni az egyik oldalon,a másikon a szálloda tetejét,tök jó.(csak zárójelben jegyzem meg,hogy elvileg sopronra néző szobák vannak! végülis ez igaz...csak szempont kérdése)
viszont ezek mellett szerencsére az ágyak sem kényelmesek... tuti,hogy,kikészül a hátam.najó azért hogy mondjak jót is a kaja eléggé jó,azzal semmi probléma!
este pedig bementünk a városba,ahol utcabál zene volt,és nem volt rossz! Azt hiszem valami borfesztivál van.

másodiknap 2012.05.26
Nya,a ma reggel sem indult jól...a szállodában felújítanak,és reggel 7kor arra ébredtem,hogy kalapálnak,meg kaparnak valamit.
Mondjuk az igaz,hogy ennek is meg van az előnye:korán reggeliztem...a kaja most reggel is nagyon jó volt,még anyunak is,pedig neki laktózintoleranciűja van,tehát gyakorlatilag nem sok minden ehet.A séf viszont rendes kikérdezte,hogy mit ehet,és elég jó reggelit rittyentett neki is.
Reggeli után átruccantunk Ausztriába,nevezetesen Kismartonba. Gyönyörű egy város,tele látnivalóval és fotózni valóval.a legérdekesebb az egykori gettó volt,aminek még egy emlékműve is van.
A másik érdekesség-főként magyar szemmel az Eszterházy kastély,ami nagyon-nagyon szépen rendbe van tartva(nálunk Mo-n miért nem igy csinálják?-najó van rá pld.teszem azt a gödöllői Grassalkovich kastély,de az is leginkább kb 2 éve van úgy ahogy kell neki.Ha nem hiszed nézd meg az itt készült fotóimat!)
Este ma pihi volt,eléggé elfáradtunk a mai kirándulásba.{csocsó és a darts nagyon jó volt!még ha dartsban ki is kaptam :))}
Holnap irány a város,hamár itt vagyunk nehogy már ne fotózzuk le!

harmadik (utolsó egésznap) 2012.05.27
Nos,a reggel megint nem a lejobban indult,hál' a tegnap megevett hurkának,amit a büfésnél ettem.Kicsit nagyon rohangásztam,így csak délután tudtam elindulni fotózni,de azért kihoztam a legjobbat a délelöttből és elmentünk wellnesselni.nagyon jó volt,nekem személyszerint  nagyon tetszik ez a megoldás,hogy az emeleten van a wellness részleg,igy úgy wellnesseltünk ahogy nekünk esett jól,és sokkal meghittebb volt,mint ezek az "ipari wellnessek".
Infraszaunáztunk egyet és sikerült jól megiizadni,illetve a jakuzzival ellazulni,és kimasszírozni a hidromasszással az ágy okozta gerinc fájdalmat.Szerencsére délutánra a harsmars elmúlt,így elindultunk felfedezni és lefotózni sopront.A fotózás nagyon jól sikerült,és nem azért mert nagyképű lennék,de nagyon jó képeket kattintottam.A város egész egyszerűen gyönyörű,és rengeteg látni való van!(53 képet készítettem,rég volt ekkora sorozatom!)
Az a helyzet hogy a járt helyek közül sopron vált a második kedvencemmé.(az első még mindig Baja,azt a várost nem lehet überelni,nálam legalabbis nem.)
Holnap megyünk haza,kb 10 körül indulunk,de szokásunhoz híven azért még tervbe van véve egy sorozat,nevezetesen Nagycenk.
Nagyon remélem,hogy jó idő lesz!

Utolsó nap (hazautazás napja) 2012.05.28
A mai reggel jól indult,se kopácsolás,se harsmars...:)
11-kor elindultunk haza,de útközben még megálltunk Nagycenken,ahol akkora mákom volt a fotózással,mint még soha.
Részint azért mert az időjárás pont akkor fordult meg(elkezdett villámlani,valamint esni az eső),amikor lekattintottam az utolsó képet is,másrészt azért mert bejuthattam a "legnagyobb magyar" sírjához és lefotózhattam azt.
Nagy megtiszteltetés volt számomra ez!
A fotózás után hazaindultunk más nem is történt,annyi hogy hazaérkeztünk épen,egészségesen!
Összefoglalva nagyon jó fotós körút volt,és rég fotóztam ennyit és ilyen jókat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése