2013. március 18., hétfő

Budakeszi Vadaspark (2013.03.02.)

Legutóbb Budakeszin jártam,abból a felindulásból,hogy rég fotóztam ott,és kiváncsi voltam:van-e valami változás?Nos,a helyzet az,hogy van és emiatt most ezeket említem meg,hisz a többiről láthatsz egy képsorozatot a galériámban.

Az újdonságok a következőek:


-A vadasparkban már laknak macik is,azt nem tudom számszerűen hány darab,személy szerint kettőt láttam,és kaptam lencsevégre.


-A másik újdonság az,hogy farkasok is láthatóak a parkban,habár sajnos amikor én ott voltam nem jöttek elő,így a legnagyobb bánatomra ezen állatokat nem tudtam lefotózni.






Mondjuk így legalább megvan az indokom,hogy jövőre miért látogassak el az egyik kedvenc helyemre újfent!


http://picasaweb.google.com/erkiadams/budakeszivadaspark2013






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése