2013. március 17., vasárnap

Pastovce-n történt...

Mint az írtam,tegnap Ipolypásztón jártam,ahol amikor megálltunk a református templomnál egy helyi néni kijött a házából,-amikor már tisztáztuk,hogy mi járatban vagyunk ott,és hozta a templom kulcsot,hogy belülről megtudjuk nézni-a következő párbeszéd esett meg:

Én:-És milyen nemzetiségűek laknak itt? esetleg Magyarok?
Néni:Nem
É:akkor szlovákok?
N:Nem
É:Akkor kicsodák?(persze meglepődötten)
N:Roma származásúak,sajnos!
É:Értem.
ez csak azért vicces,mert a néni is roma származású volt.
A néninek köszönöm a segitségét,hogy megnézhettük a templomot belülről is!

(A sztorit természetesen nem azért irtam le,hogy bármely nemzetiséget megbántsam,ideértve a sztoriban szereplő nációkat,és ha esetleg mégis valaki megbántva érzi magát,tőlük elnézést kérek,és kérésre leveszem a sztorit,Csupán csak érdekesség képpen irtam le.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése