2013. március 17., vasárnap

Besztercebánya és Donovaly-kicsit rendhagyó bejegyzéssel...(2011.08.31)

Szombaton szokásunkhoz híven kiruccantunk egy jó kis fotózásra,méghozzá  külföldi kirándulás volt most soron,mert régen voltunk már,ha jól emlékszem legutoljára Szerbiában jártunk.

Így esett a választásunk Szlovákiára,-oda amúgy is szeretünk kijárni mert nincs messze .és szép helyek vannak ott is-azon belül is Banská Bystricára,és Donovalyra.

Most nem szeretném leírni eme helyek látnivalóit,(különben is:erre való a gépgaléria),hanem leírok egy kis magán véleményt azzal kapcsolatosan,hogy milyen is a magyar-szlovák viszony(elnézést de ezzel kapcsolatosan jutott eszembe,és már ideje le akarom írni.kivételesen ilyet is közzéteszek,hiába nem szoktam...).

Tehát,azt gondolom,hogy ez az egész hajcihő(úhha igy utálnak csúnya szlovákok,meg kettős állampolgárság,meg stb..) egy nagy humbuk,én nem tudom,hogy mi célja lehet,csak gondolom,de ezt hagyjuk!
A média épp úgy tehet róla,mint az aktuális politika.Persze azt sejtem,hogy akik a híreket kreálják nem túl sűrűn járnak kint,mert különben nem lenne ez a fajta hírkeltés.(vagy többet számít a mani?)
Ezt írom úgy,hogy nem most először jártam Szlovákiában,hanem kb.10-szerre,és még soha semmilyen atrocitás nem ért! A semmilyen alatt értsd úgy,hogy még csúnyán sem igen néztek rám.

Persze híreket én is látok,sőt olvasom is a neten,azt aláírom,hogy hallani egy-két túl kapásról(lsd.Malina Hedvig ügye),de ez szerintem kb.olyan mint amikor az itteni szélsőségesek megvernek valaki olyat aki nem vallja a nézetüket.

Lesummázva:Ne higgy a médiának feltétlenül,és ha kedved szottyan ki ugrani eme remek országba tedd meg bátran!

UI:Remélem nem volt unalmas e rendhagyó bejegyzés,túl sok ilyen nem lesz,ne aggódj!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése